۰

تقدیر ویژه حوزه خواهران از بانوی آمر به معروف

مسئولین حوزه علمیه خواهران گیلان با حضور در منزل بانوی آمر به معروف گیلانی، از اقدام ارزشمند او تقدیر و بر لزوم برخورد جدی با هنجارشکنان تاکید کردند.
کد خبر: ۱۸۹۶۳۰
۱۵:۰۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، مسئولین حوزه علمیه خواهران گیلان با حضور در منزل بانوی آمر به معروف گیلانی، با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئولین حوزه علمیه خواهران استان ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند خانم واحدی و دلجویی از او، بر لزوم پیگیری برخورد جدی با هنجارشکنان از سوی مسئولان استانی و کشوری تاکید نموده و جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این چنینی را به جهت صیانت از ارزش ها و حفظ امنیت بانوان محجبه خواستار شدند.

در ادامه خانم واحدی، بانوی آمر به معروف گیلانی در خصوص کم و کیف حادثه و وضعیت جسمانی خویش توضیحاتی را بیان و تصریح کرد: پیگیری این موضوع برای بنده صرفا جنبه شخصی ندارد و به جهت دفاع از ارزش ها و شأنیت عفاف با جدّیت آن را پیگیری می کنم و انتظار دارم از سوی مسئولین مربوطه نیز با تمام قوا حمایت شود.

همچنین در پایان این دیدار، معاونین حوزه علمیه خواهران ضمن تقدیر و تشکر و آرزوی سلامتی را برای بانوی آمر به معروف گیلانی، لوح تقدیری را از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران گیلان تقدیم او کردند که متن آن به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مَنْ اَمَرَ بَالْمَعْرُوفِ شَّد ظُهُورَ الْمُؤْمِنينَ

سرکار خانم پور واحدی

با سلام  و تحیت

احیای واجب مهجور امر به معروف و نهی‌از منکر، نیازمند مجاهدت‌های خالصانه‌ بندگان مخلَص خداست؛ کج‌فهمانِ بدعمل باید بدانند که رهپویان راه هدایت و ولایت از پرداختن هرگونه هزینه برای احیای ارزشهای دینی برخود می‌بالند و حرکات نفرت‌انگیز و منفعلانه نه تنها ما را دچار رخوت نمی‌کند بلکه اراده ما در صیانت ارزش‌های اسلامی و انقلابی را دوچندان خواهد نمود. انشاءا...

بدینوسیله از طرف مجموعه حوزه‌های علمیه خواهران استان گیلان ضمن اعلان حمایت از اقدام قابل تحسین و با صلابت حضرتعالی از مسؤلان امر می‌خواهیم که رویکرد محافظه‌کارانه را کنار گذاشته و به مسؤلیت انقلابی خود در  پاسداشت ارزشهایی که خون هزاران شهید به پای آن ریخته شده،  عمل نمایند.

مرتضی حبیبی سی سرا

مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان گیلان

 

لازم به ذکر است، بانوی آمر به معروف گیلانی، ظهر روز جمعه 24 خرداد در پی کشف حجاب و اقدامات هنجارشکنانه تعدادی از مسافران غیربومی در ملأ عام و در مقابل شهرداری خمام ، اقدام به امر به معروف و تذکر لسانی نمود که این افراد در جلوی چشمان پسر نوجوانش اقدام به ضرب و شتم زن "آمر به معروف” و تلاش نسبت به برداشتن حجاب او کردند
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: