۰

اولین گام اعتراضی بحرینی‌ها به میزبانی کشورشان از کنفرانس سازش

اسلامی الوفاق بحرین از برگزاری کنفرانسی در بیروت، با مشارکت گروه‌های فلسطینی و عربی و در اعتراض به میزبانی منامه از کنفرانس آمریکایی- صهیونیستی، خبر داده است.
کد خبر: ۱۸۹۵۹۹
۱۱:۳۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، جریان ملی- اسلامی الوفاق بحرین از سازماندهی کنفرانسی با عنوان «حاکمیت به خاطر صلح و شکوفایی» خبر داد که در اعتراض به میزبانی بحرین از کارگاه اقتصادی، که مقدمه رونمایی از طرح صلح ادعایی آمریکا موسوم به «معامله قرن» است، برگزار خواهد شد.

الوفاق در بیانیه‌ خود تصریح کرد، این کنفرانس با مشارکت فلسطینی و عربی و با هدف «تأکید بر مخالفت فلسطینیان، کشورهای عربی و بحرین از پروژه‌های غلتیدن در آغوش صهیونیست‌ها و تجارت با مساله فلسطین، که آخرین نمونه آن معامله قرن است»، برگزار خواهد شد.

این جریان بحرینی متذکر شد، به دلیل دشواری برگزاری این کنفرانس در بحرین، که «تمامی نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی‌اش را در خدمت و نظارت بر پروژه صهیونیستی و صیانت از آن قرار داده است و از طریق میزبانی اولین گام‌های معامله قرن، از این طرح حمایت می‌کند و رژیم حاکم بر بستن دهان‌ها و سرکوب مخالفانش اقدام می‌کند»، کنفرانس مذکور در تاریخ 22 ژوئیه در بیروت، پایتخت لبنان برگزار خواهد شد.

آمریکا اعلام کرده است که کنفرانسی در منامه، پایتخت بحرین طی روزهای 25 ماه ژوئیه در سطح وزرای دارایی و اقتصاد و با مشارکت تجار و با هدف جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین و با ادعای بهبود وضعیت اقتصادی فلسطینیان، برگزار خواهد کرد.

فلسطینیان، دولت و بازرگانان، با تأکید بر این‌که در کنفرانس مذکور مشارکت نمی‌کنند، تحریم آن را خواستار شده‌اند.
منبع: RASA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: