۰

زنده بودن اسلام به اهل بیت است

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه یهود دشمن عنود اسلام است، گفت: زنده بودن اسلام به اهل‌بیت(ع) است و دشمن هم این را می‌داند و امیدواریم که ان شاء الله هر روز این تأثیر اهل‌بیت در دنیا بیشتر بشود.
کد خبر: ۱۸۹۱۷۰
۱۱:۰۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی در ابتدای درس خارج فقه بحث صلاه مسافر در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهار داشت: باید این روز مورد توجه شیعه و بلکه قاطبه مسلمین باشد.

او افزود: ما اگر بخواهیم فکر کنیم که در قضیه تخریب قبور ائمه بقیع و این مراقد مطهر فقط یک فکر جامد غیر صحیح وهابی دخالت داشته یک اشتباه بزرگ است. همان کسانی که وهابیّت را ایجاد کردند و در زمان معاصر ما تقریباً بعد از صد سال داعش را ایجاد کردند و همه شاهد بودیم که داعش تصریح می‌کرد به دنبال تخریب حرم حضرت زینب سلام الله علیها است و تصریح می‌کرد که بعد از گرفتن نجف و کربلا، دنبال از بین بردن اعتاب مقدسه است، اینها کشف از این مطلب می‌کند که دشمن اصلی اسلام حقیقت و زنده بودن اسلام را در اهل‌بیت متجلّی می‌داند، و به دنبال از بین بردن این آثار اهل‌بیت است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ادامه داد: چرا دشمن به دنبال از بین بردن محرم و صفر است؟ چرا به دنبال این است که تحریفاتی ایجاد کند و از مسیر اصلی‌اش حتّی قضیه مهدویت که خیلی داستان فراوانی دارد.

او خاطرنشان کرد: با تأملی که انسان می‌کند دشمنی که می‌گوئیم یعنی دشمن اسلام، آن یهود عنود به خوبی حقیقت اسلام را در مکتب اهل‌بیت متجلی می‌داند و می‌گوید باید کاری کنیم که بشر از اینها دور باشد! هر چه از آثار اینهاست باید از بین برود اینها وهابیت را ایجاد کردند و با فرمان آنها وهابیت این کار را انجام دادند، با فرمان دشمن و یهود، وهابیت مرتکب این کار شده، کما اینکه در زمان ما بر همه روشن بود که داعش در کجا تربیت پیدا کرد.

فاضل لنکرانی بیان کرد: زنده بودن اسلام به اهل‌بیت است و دشمن هم این را می‌داند و امیدواریم که ان شاء الله هر روز این تأثیر اهل‌بیت در دنیا بیشتر بشود و مخصوصاً حوزه‌های علمیه شیعه توجه بیشتری به مکتب اهل‌بیت علیهم السلام و ارائه مکتب اهل‌بیت علیهم السلام به دنیا داشته باشند ان شاء الله.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: