۰

جشن میلاد امام حسن(ع) در عمان برگزار شد

به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن(ع)، مراسم جشنی با حضور ایرانیان مقیم و دوستداران اهل بیت(ع) در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۷۸۴۳
۱۵:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، مراسم گرامیداشت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، با حضور سفیر و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی‌های کشورمان، ایرانیان مقیم و دوستداران اهل بیت(ع) در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ «علی اوسطی»، از خطبای مطرح کشورمان به تشریح ابعاد شخصیتی کریم اهل بیت(ع) پرداخت.

همچنین در ابتدای این مراسم، «حسن جوشقانیان» قاری و مداح اهل بیت(ع) پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، اشعاری در مدح و منقبت امام حسن مجتبی(ع) قرائت کرد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان در مراسم قرار گرفت.

به همین مناسبت، مراسم‌ مختلفی نیز در مساجد و حسینیه‌های کشور عمان با حضور دوستداران و علاقه‌مندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

گفتنی است، مراسم شبهای ماه مبارک رمضان و لیالی قدر با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین «اوسطی» و مداحی نحسن جوشقانیان» از شب پانزدهم تا شب ۲۳ ماه مبارک رمضان هر شب در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار می‌شود.
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: