۰

اظهارات جنجالی مفتی سلفی درباره آرایش زنان در ماه رمضان

محمد عبدالوهاب رفیقی» روحانی سلفی مراکشی گفت: آرایش زنان هیچ ارتباطی با روزه گرفتن آنها ندارد و غذا و نوشیدنی و نزدیکی نیست که در روزه تاثیر داشته باشد.
کد خبر: ۱۸۶۸۲۰
۱۶:۰۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، «محمد عبدالوهاب رفیقی» روحانی سلفی مراکشی گفت: آرایش زنان هیچ ارتباطی با روزه گرفتن آنها ندارد و غذا و نوشیدنی و نزدیکی نیست که در روزه تاثیر داشته باشد.

 اظهارات این واعظ مراکشی در فضای مجازی جنجال به پا کرده است.

وی در اظهاراتش که آنها را در حساب شخصی خود در توییتر منتشر کرده، به رابطه بین لوازم آرایشی و مبطلات روزه برای زنان پرداخته و آورده است: تا الآن رابطه بین آرایش و روزه گرفتن را نفهمیده ام.

این شیخ معروف سلفی  که به «ابوحفص» معروف است، افزود: لوازم آرایشی غذا، نوشیدنی و یا نزدیکی نیست که روزه را باطل کند و هیچ ارتباطی با هم ندارند.

رفیقی افزود: ازجمله مفاهیم رایج در ذهن مردم درباره ماه رمضان، رویگردانی از آرایش و امور مرتبط با زیبایی ظاهر زنان است؛ این موضوع از مفاهیم غلطی است که هیچ ارتباطی با رمضان و روزه ندارد.

اظهارات این مفتی سلفی با واکنش تندبرخی کاربران روبرو شد و باعث شد تا برخی از کاربران در واکنش به وی بگویند که او درباره مسائل دینی از محمد بن سلمان تبعیت می کند.

یکی از کاربران در واکنش به وی نوشت که براساس آیات قرآنی، لوازم آرایشی باعث تحریم غرایز جنسی در انسان می شود.

این مفتی سلفی اهل مراکش پیش از این نیز با اظهاراتش در محافل مختلف این کشور جنجال به پا کرده بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: