۰

درخواست عربستان برای قراردادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی

نماینده رژیم سعودی در سازمان ملل از شورای امنیت خواست نام سپاه پاسداران، حزب‌الله لبنان و جنبش انصارالله یمن را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.
کد خبر: ۱۸۵۸۵۱
۱۰:۵۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، نماینده رژیم سعودی در سازمان ملل متحد ضمن ابراز رضایت از اقدام آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست گروه‌های تروریستی از شورای امنیت سازمان ملل نیز خواست نام سپاه پاسداران، حزب الله لبنان و جنبش انصارالله یمن را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

عبدالله المعلمی در راستای سیاست‌های خصمانه ریاض علیه ایران و محور مقاومت گفت: «ما از اقدام آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران ایران و حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی و همچنین از تصمیم انگلیس برای گنجاندن نام حزب الله در فهرست‌های تروریستی استقبال می‌کنیم و از شورای امنیت می‌خواهیم اقدامات لازم را برای گنجاندن نام سپاه، حزب الله و همچنین شبه نظامیان حوثی در فهرست‌های تروریستی بین المللی اتخاذ کند.»

دولت ترامپ اوایل ماه جاری میلادی، در اقدامی وقیحانه و غیرقانونی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست سازمان های تروریستی خارجی افزود. طبق قوانین آمریکا، هر شخص یا نهادی که با «سازمان‌های تروریستی خارجی» تعامل داشته باشد، از ورود به خاک این کشور منع می‌شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: