۰

آیا ورود ملخ‌ها به ایران حمله بیوتروریسم است؟

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال بیوتروریسم بودن حمله ملخ‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۱۸۵۵۷۹
۱۳:۰۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال بیوتروریسم بودن حمله ملخ‌ها وجود دارد اما این موضوع قطعی نیست و نیاز به بررسی‌های کارشناسانه دارد و  نیاز به بررسی‌های کارشناسانه دارد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ در حال حاضر تنها به معنای دست به ماشه بردن نیست و یکی از مهمترین راه‌ها برای تحت فشار قرار‌ دادن کشور ما تنش اقتصادی است و دشمنان تلاش‌ دارند از این راه فشار مضاعف به مردم وارد‌ کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: با وجود آنکه وجود ملخ‌ها یک موضوع طبیعی است و آثار خودش را دارد اما نکاتی در بحث حمله ملخ‌ها وجود دارد که قابل تأمل است.

اکبری با اشاره به اینکه قدرت پروازی این ملخ‌ها حدود ۲۰۰ کیلومتر است افزود: هجوم این تعداد ملخ به کشور ما تاکنون بی‌‎سابقه است و از سوی دیگر این آنها می‌توانند تا ۲۰۰ کیلومتر متر بدون استراحت پرواز کنند اما نکته مهم این است که فاصله ما تا کشور عربستان زیاد است و چندین برابر بیشتر از این میزان است.

وی خاطر نشان کرد: باید به صورت طبیعی حدود ۲ یا ۳ بار این ملخ‌ها روی دریا نشسته باشند و به این وسیله حجم زیادی از آنها نابود می شدند اما این اتفاق نیفتاده و تعداد از ملخ‌ها وارد کشور ما شده‌اند و این موضوع فرضیه بیوتروریسم بودن این ملخ‌ها را قوت می ‌بخشد. عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه کرد: اما این موضوع تنها فرضیه است و باید فائو آن را بررسی کند

منبع:آنا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: