۰

بیانیه علمای بحرین در پی صدور احکام ظالمانه علیه شهروندان بحرینی

علمای بحرین در پی صدور احکام ظالمانه علیه شهروندان بحرینی به اتهامات ساختگی، بیانیه ای صادر کرده و آن را جنایتکارانه خوانده و محکوم کردند.
کد خبر: ۱۸۵۱۵۴
۱۰:۱۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، علمای بحرین در پی صدور احکام ظالمانه علیه شهروندان بحرینی به اتهامات ساختگی، بیانیه ای صادر کرده و آن را جنایتکارانه خوانده و محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

احکام ظالمانه ای که اخیراً از سوی قضات رژیم آل خلیفه در خصوص یک مسئله ساختگی و سیاسی صادره شده و از اسمش پیداست که ارتباطی با عدالت و واقعیت ندارد، تلاشی برای بد نام کردن جنبش مردمی و ارتباط دادن آن با خارج است و ثابت می کند که این احکام از آغاز جنبش مردمی هدف گیری سیاسی بوده و این اتهام ها از روی نیرنگ است و تمامی آن ها باطل می باشد.

احکام زندان ابد بعد از اینکه به صورت یک اسلوب تروریستی علیه مخالفان سیاسی و حتی کودکان آن ها استفاده شد، بی معنی و مفهوم شده است.

امّا تابعیت و وابستگی به بحرین، بازیچه ای در دست رژیم آل خلیفه شده که با اهداف سیاسی و علیه منافع کشور و مردم به هرکس که بخواهد اعطا می شود و امروز این تابعیت از صد ها نفر شهروندان اصلی بحرین لغو شده است که در جهت برنامه حذف هویت بحرین و تبدیل ملت آزاده آن به برده و نوکر انجام می گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است : ما  تاکید می کنیم که این احکام هرگز ملت ما را نخواهد ترساند و آنان تسلیم نکرده و از ادامه مسیر باز نخواهد داشت، بلکه مسئولیت بیشتری را در مسیر اصلاح بر گردن آنان قرار می دهد.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: