۰

چهار مدال برای کاراته کاها ایران در روز نخست

روز نخست از رقابتهای کاراته دانشجویان آسیا با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
کد خبر: ۱۸۴۸۴۰
۱۲:۱۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، در ادامه این مسابقات که در ماکائو جریان دارد تیم اعزامی کشورمان توسط علی مسکینی و بهنوش نجفی دو نشان طلا، آویشن باقری یک مدال نقره و میعاد یاری یک نشان برنز کسب کرد.

فائزه چیذری در وزن ۵۰- کیلوگرم بعد از آنکه دور نخست برابر «کوبایاشی» از ژاپن یک بر صفر باخت، در گروه شانس مجدد نیز به نماینده کشور میزبان باخت و از دستیابی به مدال بازماند. آویشن باقری در وزن ۵۵- کیلوگرم در مبارزه پایانی ۲ بر صفر برابر «سوکی وونگ» از ماکائو باخت و نقره گرفت. وی با برتری ۴ بر صفر مقابل «تان شیء» از چین به دیدار نهایی راه یافته بود.

بهنوش نجفی در وزن ۶۱- کیلوگرم ۸ بر صفر «لام مان» از هنگ کنگ را شکست داد و در مبارزه پایانی هم یک بر صفر «روی کاناکو» از ژاپن را شکست داد و طلا گرفت. علی مسکینی در دیدار پایانی وزن ۶۰- کیلوگرم ۳ بر یک «هیم کائو» از هنگ کنگ را از پیش رو برداشت و طلا گرفت. وی با پیروزی ۵ بر صفر «رن لیو گانک» از چین به فینال راه یافته بود.

میعاد یاری هم به دلیل غیبت نماینده فیلیپین در دیدار رده بندی برنز گرفت. وی در وزن ۶۷- کیلوگرم دور نخست برابر «کوازکی» از ژاپن یک بر صفر باخت و به گروه شانس مجدد رفت.

این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های از ۱۱ کشور هنگ کنگ، ایران، ژاپن، ماکائو، مالزی، مغولستان، نپال، چین، فیلیپین و سریلانکا به میزبانی ماکائو جریان دارد.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: