۱

اعتراضات در بحرین حرکتی کاملا ملی است

جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد: اعتراضات در بحرین، حرکتی کاملا ملی است و هیچ ارتباطی با هیچ طرفی ندارد و علت آن نیز حاکم شدن دیکتاتوری و ریشه دار شدن فساد و فقدان دولت و نهادهای قانون گرا است.
کد خبر: ۱۸۴۵۰۴
۱۴:۳۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین با انتشار دروغ پردازی های وزیر کشور بحرین در آمریکا را برملا کرد.

در این بیانیه آمده است: لفاظی ها و سخنان جعلی وزیر کشور بحرین را عاقلان باور نمی کنند. این سخنان نشان دهنده بحران واقعی رژیم بحرین با اکثریت عظیمی از مردم این کشور است که دیگر به توانایی حاکمانشان برای مدیریت اوضاع، به علت اشتباهات راهبردی آشکاری که در مدیریت امور کشور داشته اند، باور ندارند.

الوفاق با اشاره به پیشینه وزیر کشور بحرین در موضوع خشونت و تروریسم افزود: آیا کار به جایی رسیده است که وزیر کشور بحرین در سخنرانی خود، به جامعه آمریکا و دیگر جوامع درباره پدیده تروریسم و خشونت درس بدهد؟

الوفاق تاکید کرد در کارنامه این وزیر، موارد بی شماری از جنایت و نقض حقوق وجود دارد که صدها گزارش بین المللی و حتی داخلی از جمله گزارش کمیته حقیقت یاب بحرین و گزارش ها و توصیه های شورای حقوق بشر، بر آن مهر تایید می زند. همچنین گزارش های سازمان ملل و اتحادیه اروپا و پارلمان اروپا و سازمان های مختلف بین المللی وجود چنین کارنامه ای را ثابت می کند.

الوفاق افزود: گزارش های مختلف، دست داشتن رژیم بحرین به ویژه راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین را در این تخلفات و جنایات تایید می کند. بازداشت بیش از 15 هزار شهروند بحرینی به علت درخواست دموکراسی و آزادی و عدالت اجتماعی از آن جمله است. همچنین بیش از پنج هزار شهروند بحرینی به دست دستگاه های امنیتی که زیر نظر وزیر کشور فعالیت دارند، به شکلی وحشیانه و تا حد مرگ شکنجه شده اند و 38 مسجد متعلق به شیعیان در بحرین تخریب شده است.

الوفاق افزود: نیروهای وابسته به وزارت کشور بحرین به طور غیرقانونی بیش از 57 هزار بار به منازل شهروندان یورش برده اند و اکثر این یورش ها در نیمه شب بوده است تا مردم وحشت زده شوند. در این یورش ها بی گناهان بازداشت و کرامت آنان لگدمال شده است. الوفاق همچنین به نقض جدی و سازمان یافته آزادی های دینی و ظلم طایفه ای اشاره کرد.

جمعیت الوفاق افزود: وزیر کشور و رژیم استبدادی که از او حمایت می کند، همه راه های تنفس بحرینی ها را بسته و آزادی بیان و آزادی تجمع و آزادی تظاهرات را سرکوب کرده و جمعیت ها و احزاب را تعطیل کرده و اقدام به سلب تابعیت و شکنجه شهروندان کرده اند و دادگاه های سیاسی و فاشیستی تشکیل داده اند تا تحرکات مردم بحرین را سرکوب و با دموکراسی خواهی و عدالت خواهی و آزادی خواهی شهروندان مقابله کنند.

الوفاق خاطرنشان کرد: اعتراضات در بحرین، حرکتی کاملا ملی است و هیچ ارتباطی با هیچ طرفی ندارد و علت آن نیز حاکم شدن دیکتاتوری و ریشه دار شدن فساد و فقدان دولت و نهادهای قانون گرا است. رژیم بحرین به منظور فرار از پاسخ گفتن به خواسته های سیاسی آشکار و علنی، مدعی ارتباط اعتراضات با خارج و توسل معترضان به خشونت می شود که هر دو، دروغ های بزرگی هستند که انسان عاقل و منصف و آگاه از اوضاع بحرین آن را باور نمی کند.
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
مردم بحرین کمی صبر کنند تا دنیا به آرامش نسبی برسد رفتن به سوی دمکراسی یک امر ضروری است نیاز به قتل و کشتار نیست زندگی خود را خراب نکنید.همین جنگ های منطقه مانع از آزادی است.