۰

پرونده جنجالی پرسپولیس – علی دایی بسته شد

ماجرای ناراحتی علی دایی بابت عدم پرداخت مطالباتش در زمان حضور روی نیمکت پرسپولیس، با پیگیری و پرداخت آن توسط باشگاه به پایان رسید.
کد خبر: ۱۸۴۳۸۴
۱۴:۵۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، علی دایی که در ابتدای فصل چهاردهم در ماجرایی عجیب توسط حمیدرضا سیاسی از هدایت تیم برکنار شده بود، در این مدت بابت عدم پرداخت مطالبات مربوط به مالیات خود به چالش بزرگی با باشگاه پرسپولیس برخورده بود. ماجرایی که همواره یکی از دلایل مصاحبه‌های تند او علیه مدیران وقت باشگاه از مدیری به مدیر بعدی انتقال می‌یافت.

سرمربی کنونی سایپا که از زمان جدایی‌اش از نیمکت پرسپولیس، تجربه حضور روی نیمکت صبای قم، نفت تهران و بعد از آن سایپا را تجربه کرد، همواره بابت عدم پرداخت مطالبات مربوط به مالیاتش شاکی بود و اخطارهای ممیزهای مالیاتی به شدت عصبانیت او که با بیزینس‌های خارج از فوتبال و مراودات مربوط به آن نیز سر و کار داشت، افزود.

با حضور علی اکبر طاهری و عدم توجه این مدیرعامل نسبت به نامه‌های علی دایی، این عصبانیت افزایش یافت و در حالی که این مبلغ در زمان جدایی علی دایی 112 میلیون بود، با بی توجهی نسبت به پرداخت آن و جرایم به مبلغی نزدیک به سه میلیارد تبدیل شد!

اکنون باشگاه پرسپولیس در نهایت موفق شد تا بدهی 350 میلیونی دایی را پرداخت کند تا بزرگترین پرونده میان طرفین که علی دایی را طی سالیان اخیر روبروی باشگاه قرار داده بود، بسته شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: