۰

دروازه بان تراکتورسازی کنار گذاشته شد

مالک باشگاه تراکتورسازی پس از اشتباهات محرز محسن فروزان، دروازه بان این تیم، که منجر به دریافت سه گل در حساس ترین بازی سرخپوشان تبریزی مقابل تیم ته جدولی سپیدرود رشت شد، او را کنار گذاشت.
کد خبر: ۱۸۴۳۶۲
۱۳:۰۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، محمدرضا زنوزی، مالک تراکتورسازی که از نحوه نمایش دروازه بان تیمش مقابل سپیدرود رشت کاملا ناراضی است، در جمع خبرنگاران گفت: فروزان تا زمانی که کمیته انضباطی باشگاه بررسی و تحقیق خودش را در مورد بازی انجام شده پایان بدهد، از حضور در تمرینات محروم است، وی باید پاسخگوی عملکردش در این مسابقه باشد.

زنوزی همچنین از قضاوت رضا مهدوی، داور بازی تراکتورسازی برابر سپیدرود هم به شدت گلایه کرد و افزود: ما از این داور که در دیدار ماشین سازی - پرسپولیس قضاوت بازی را برعهده داشت، خاطرات خیلی بدی داریم. در بازی مقابل سپیدرود هم با اشتباهاتی که انجام داد سر تیم ما را برید.

مالک تراکتورسازی معتقد است گل دوم سپیدورد روی حرکت خطای بازیکن حریف به دست آمد.
زنوزی اضافه کرد: داور حداقل یک پنالتی را برای ما نگرفت، ضمن اینکه گل دوم حریف روی یک حرکت خطا به دست آمد.

وی ادامه داد: من یک سوال دارم، مگر وزیر ورزش، وزیر کل وزرش ایران نیست؟ ما هزینه نکردیم که این آقایان هرکاری دوست دارند بکنند. هر بلایی دلشان می خواهد سر ما می آورند. دارند مسابقات و نتایج را مهندسی می کنند. کمیته اخلاق باید به مساله ورود کند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دیشب با اشتباهات آشکار و عملکرد غیرقابل قبول محسن فروزان، دروزاه بان خود، با نتیجه 3 بر یک از تیم سپید رود رشت شکست خورد.

تراکتورسازی با کسب 49 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی است اما در صورت پیروزی در این دیدار احتمال قهرمانی این تیم بیش از شرایط موجود بود.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: