۰

اعزام طلاب جوان به استان سیل زده خوزستان

آیت الله مکارم شیرازی از اعزام ۵۰ نفر از طلاب و فضلای مؤسسه دار الاعلام لمذهب اهل البیت (ع) برای کمک به سیل زدگان خوزستانی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۳۲۵
۱۰:۲۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله مکارم شیرازی از اعزام ۵۰ نفر از طلاب و فضلای مؤسسه دار الاعلام لمذهب اهل البیت (ع) برای کمک به سیل زدگان خوزستانی خبر داد.

 متن بیانیه مرجع تقلید شیعیان درباره مشکلات مهم سیل خوزستان و ضرورت کمک به سیل زدگان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استان خوزستان از بهترین استان های کشور و مردم آن از بهترین هموطنان ما هستند آنها بسیار خونگرم و مهربان و مجاهدند و شهیدان فراوانی که در جنگ تحمیلی نثار کشور و نظام کردند بهترین دلیل بر علاقه آنها به نظام و کشور است.

به همین دلیل سیل اخیر که مشکلات فراوانی برای این عزیزان فراهم ساخته برای ما بسیار دردناک است. بارها گفته ایم مشکلات سیل اخیر در همه نقاط کشور از جمله خوزستان بدون همکاری عموم مردم و حتی ایرانیانی که در خارج زندگی می کنند میسر نیست، هرچند خدمات دولت و سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و سایر نهادها بسیار با ارزش بوده است.

اینجانب ضمن کمک ناچیزی در دو مرحله سیصد و پنجاه میلیون تومان از طریق هلال احمر و کمیته امداد به این برنامه کمک کردم و اکنون تصمیم بر این شد جمعی از فضلای جوان حوزه (در مرحله اول حدود ۵۰ نفر) که در مؤسسه دار الاعلام لمذهب اهل البیت (ع) همکاری دارند با امکاناتی به خوزستان بفرستیم تا به یاری هموطنان خوزستانی خود بشتابند و مخصوصا به مسائل فرهنگی آنها نیز اهمیت فراوان بدهند و تا آنجا که در توان دارند در این راه بکوشند و از آلام مردم عزیز خوزستان بکاهند.

توفیق همگان را در خدمت رسانی به همه سیل زدگان از خداوند متعال مؤکدا تقاضا دارم.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: