۰

گران‌ترین مدافع دنیا در راه اولدترافورد

نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شد منچستریونایتد با ارائه پیشنهادی 90 میلیون پوندی برای جذب کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی، قصد دارد او را به گران‌ قیمت‌ترین مدافع دنیا تبدیل کند.
کد خبر: ۱۸۴۲۷۷
۱۲:۵۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، در نمایش‌های اخیر منچستریونایتد کاملا مشخص شده که اوله گنار سولسسشر برای اینکه بتواند تیمش را به یکی از مدعیان بزرگ فوتبال انگلیس و اروپا تبدیل کند به تقویت خط دفاعی تیم خود نیاز دارد. با توجه به این نیاز منچستریونایتد، از مدتی پیش شایعات زیادی درباره تلاش این باشگاه برای جذب دو ستاره، کالیدو کالیبالی، دفاع وسط 27ساله سنگالی باشگاه ناپولی و توبی آلدرویرلد، مدافع بلژیکی تاتنهام مطرح شده است.

حالا نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت با انتشار گزارشی مدعی شد که منچستریونایتد در اواخر ماه گذشته میلادی پیشنهادی 105 میلیون یورویی به باشگاه ناپولی عرضه کرده و خواستار جذب کولیبالی شده است.

در صورت انجام این معامله بین یونایتد و ناپولی، رکورد سابق گران‌قیمت‌ترین مدافع دنیا که در حال حاضر در اختیار ویرژیل فن‌دایک قراردارد شکسته خواهد شد. فن‌دایک با قراردادی 75 میلیون پوندی به لیورپول منتقل شده بود و این در حالی است که پیشنهاد یونایتد به کولیبالی، بالغ بر 90 میلیون پوند خواهد بود.

اما برخی دیگر از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که در قرارداد کولیبالی با ناپولی، بند آزادسازی‌ای وجود دارد که هر باشگاهی که خواهان جذب او باشد باید 150 میلیون یورو به ناپولی بپردازد.

رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی لورنتیس، چندی پیش گفته بود تابستان گذشته پیشنهاد هنگفتی که برای انتقال کولیبالی دریافت کرده بوده را رد کرده است.



منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: