۲

دعوای مفتی‌های وهابی روی آنتن رسید

ملازاده مدیر شبکه توحید، در اظهاراتی به خاطر حضور چهره‌های بی دین در شبکه‌های وهابی، آنها را به بی‌دینی متهم کرد.
کد خبر: ۱۸۴۱۱۶
۰۹:۲۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، با پدیدار شدن رسانه‌‌ها، فرقه انحرافی وهابیت با پشتیبانی دلارهای نفتی آل سعود سعی کرده است با تأسیس شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای بین مسلمانان اختلاف انداخته و به نام توحید، عقاید انحرافی خود را که شامل وحشی‌گری و قتل و غارت به بهانه تکفیر است، به نام اسلام واقعی معرفی کند.



جالب آنکه این شبکه‌ها در عین حال که ادعای توحید دارند و در ظاهرا خود را به مبانی دین اسلام ملتزم می‌دانند برای اهداف شوم خود دست به هر کاری می‌زنند. از دروغ گویی نسبت به نظام جمهوری اسلامی، اهل سنت و شیعیان گرفته تا حضور چهره‌های بی‌دین و لائیک در این شبکه‌ها برای تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی.

 

این امر تاجایی پیش رفته است که ملازاده مدیر شبکه وهابی توحید، در سخنانی به خاطر حضور چهره‌های بی دین در شبکه‌های وهابی، آنها را به بی‌دینی متهم کرد.

 

وی در اظهارات خود گفت: چرا شبکه کلمه که با تبرعات اداره می‌شود، شده است بلندگوی لائیک‌ها و بی‌دین‌ها. وی در ادامه بیان داشت: اشخاصی از این‌ شبکه را خائن می‌دانم، عقیل [هاشمی]، [عبدالفتاح] خدمتی، [عبدالله] حیدری، [محمد] انصاری...

 

گفتنی است، اشخاص نامبرده مدیر و عوامل شبکه‌های وهابی کلمه و وصال حق و شبکه فارسی 24 هستند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
جل الخالق،زغال به زغال میگه رویت سیاه!!!!!بی خیال، خر از بیخ دم نداشت.همه سرو ته یک کرباسید،دست ساز انگلیسی ها.
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
دزد که از دزد بدزده شاه دزده.. این ملازاده بیشتر از این میسوزه که اونها پولهای سرقتی از مردمشون رو بالا کشیدن و بهش ندادن