۰

دانشجوی مسلمان کانادایی برنده بورس تحصیلی برجسته شد

یک دانشجوی مسلمان پاکستانی تبار در انتاریوی کانادا به سبب فعالیت هایش در راستای ترویج همزیستی مسالمت آمیز و توانمندسازی کودکان و جوانان، برنده بورس تحصیلی معتبر لورن شد.
کد خبر: ۱۸۲۵۲۳
۱۴:۵۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، مینا وسیم دانشجوی مسلمان کانادایی، به سبب فعالیت هایش برای ترویج همزیستی مسالمت آمیز و توانمندسازی کودکان و نوجوانان در جامعه غربی، برنده بورس تحصیلی معتبر لورن شد.

وی که دانش آموز کالج کامرون هایتز در شهر کیچنر در انتاریوی کانادا می باشد، یکی از 35 جوان کانادایی دریافت کننده این بورس تحصیلی بوده، ارزش بورس تحصیلی مذکور 100 هزار دلار برای چهار سال تحصیل در یکی از رشته های کارشناسی می باشد.

وسیم که یک مسلمان پاکستانی تبار است در مصاحبه ای گفته که 9 سال پیش همراه با والدینش به کانادا کوچ کرده و تصور چنین فرصتی را هم نداشته است.

این دانشجوی مسلمان به عنوان دبیر شورای دانش آموزی، فعالیت های زیادی را در راستای کمک رسانی به مسلمانان در جامع متنوع فرهنگی انجام داده است.

در بیوگرافی وی آمده است: مینا نقش ارزشمندی در تسهیل سازگاری دانش آموزان با فضای دبیرستان ایفاء کرده است. وی نخستین انجمن سلامت روانی را در مدرسه افتتاح کرده و به طرز موفقیت آمیزی یک سازمان خیریه برای امدادرسانی به سیل زدگان ایجاد کرده است. وی مدیر اردوگاه های تابستانی برای قدرتمندسازی کودکان و جوانان نیز می باشد.

این دانشجوی مسلمان با دریافت این بورس تحصیلی قصد دارد در یکی از رشته های علوم بهداشتی یا علوم انسانی در یکی از دانشگاه های وسترن، کویینز، مک گیل یا بریتیش کلمبیا به تحصیل مشغول شود.


منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: