۰

بانوان طلبه حوزه علمیه را به زائران معرفی می کنند

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به عدم معرفی شایسته حوزه علمیه به زائران گفت: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های حرم مطهر بتوانیم معرفی حوزه علمیه به زائران را به شیوه مطلوب رقم بزنیم.
کد خبر: ۱۸۲۲۱۷
۱۶:۲۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به عدم معرفی شایسته حوزه علمیه به زائران گفت: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های حرم مطهر بتوانیم معرفی حوزه علمیه به زائران را به شیوه مطلوب رقم بزنیم.

 معصومه ظهیری پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه عمیه خواهران با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با ۴۸۶ مدرسه در ۲۸ استان مختلف کشور کار خود را دنبال می‌کند، اظهار کرد: هر کدام از این استان‌ها و مدارس یک مدیر دارند که اجرای سیاست‌های کلی این مجموعه‌ها را دنبال می‌کنند.

او با اشاره به تاکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به حفظ ظاهر متناسب با شأن و جایگاه شهر قم عنوان کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمادگی دارد تا مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب را در شهر قم به صورت جدی‌تر دنبال کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های حرم مطهر محصور به دیوارهای صحن‌ها و حرم مطهر نمی‌شود، برنامه‌ریزی‌هایی را در سطح استان درنظر گرفته‌ایم تا طلاب خواهر در قالب خادم‌یاران کریمه با محوریت استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی و کانون‌های مردمی فعالیت‌های مورد نیاز در راستای تحقق منویات رهبری را دنبال کنند.

او با تاکید بر اینکه تاکنون در معرفی حوزه علمیه قم نما و منظر زیبایی را به نمایش نگذاشته‌ایم، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های حرم مطهر بتوانیم معرفی حوزه علمیه به زائران را به شیوه مطلوب رقم بزنیم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: