۰

اظهارات روحانی مصری کار دستش داد

سعید نعمان مبلغ مصری و عضو کمیته عالی فتوا در دانشگاه الازهر مصر طی سخنانی گفت که وزارت اوقاف این کشور برای یکی از مساجد «موذن لال» استخدام کرده است.
کد خبر: ۱۸۱۸۷۸
۱۶:۲۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، «سعید نعمان» مبلغ مصری و عضو کمیته عالی فتوا در دانشگاه الازهر مصر طی سخنانی گفت که وزارت اوقاف این کشور برای یکی از مساجد «موذن لال» استخدام کرده است.سعید نعمان» مبلغ مصری و عضو کمیته عالی فتوا در دانشگاه الازهر مصر طی سخنانی گفت که وزارت اوقاف این کشور برای یکی از مساجد «موذن لال» استخدام کرده است.

نعمان که در برنامه «کل یوم» در شبکه ماهواره ای «اون آی» سخن می گفت، اظهار کرد: به خدا قسم یک موذن لال در وزارت اوقاف استخدام شده است. او با رشوه استخدام شده و نمی توانم نامش را بگویم.

نعمان که با سخنانش در محافل مختلف این کشور جنجال به پا کرده است، افزود: رشوه وپارتی بازی باعث شده است این موذن کار رسمی و غیرقانونی در وزارت اوقاف به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه این موذن اکنون با مدرک و مستندات در وزارت اوقاف مصر حضور دارد، ادامه داد که وی عضو کمیته فتوا و حافظ قرآن است و در خصوص استخدام موذن لال به خداوند سوگند می خورد.

به نقل از الشرق، اظهارات نعمان جنجال به پا کرده است به طوری که سخنش در این خصوص از وخامت اوضاع در داخل وزارت اوقاف مصر پرده برمی دارد به طوری که نشان می دهد استخدام افراد با رشوه صورت می گیرد.

از سوی دیگر وزارت اوقاف مصر به اظهارات سعید نعمان واکنش نشان داد و در بیانیه ای اعلام کرد که سخنان مربوط به استخدام موذن لال در وزارت اوقاف که نعمان بر زبان آورده صحت ندارد.

این وزارتخانه مصری در ادامه مدعی شده است که سعید نعمان عضو کمیته فتوا در الازهر نیست و هیچ ارتباطی با هیچ یک از نهادهای دینی مصر ندارد.

وزارت اوقاف مصر در پایان یادآور شده است با توجه به جنجالی که نعمان به راه انداخته، شیخ جابر طایع رئیس بخش دینی وزارت اوقاف مصر دستور ممنوع المنبری وی را صادر کرده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: