۰

پاسخ رئال به ناکامی اخیر

رئال مادرید با پیشنهادی نجومی به دنبال خرید نیمار، ستاره برزیلی و 27 ساله پاری سن ژرمن است.
کد خبر: ۱۸۱۶۹۵
۱۲:۲۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
پاسخ رئال به ناکامی اخیر
به گزارش «شیعه نیوز»، رئال مادرید به دنبال جذب یک ستاره بزرگ در تابستان است و اسپورت مدعی شد آنها پیشنهادی 350 میلیون یورویی برای خرید نیمار، ستاره برزیلی و 27 ساله پاری سن ژرمن آماده کرده اند. پرز صبر خود را در مورد اعتماد به جوانان از دست داده و پس از آنکه در هفته گذشته رئال مادرید شانس قهرمانی در کوپا دل ری، لالیگا و لیگ قهرمانان را از دست داد، حالا آماده اقدام برای خرید نیمار است.

پرز بعد از جدایی کریستیانو رونالدو اقدام به جذب ستاره ای بزرگ نکرد و حالا برای بازگرداندن هیجان به هواداران به دنبال یک بازیکن منحصر به فرد است. نیمار در حال حاضر 36 میلیون یورو در پاریس حقوق می گیرد و رئال مادرید در طول پنج فصل 45 میلیون یورو به ستاره برزیلی پرداخت خواهد کرد.

رئال مادرید می داند که پاری سن ژرمن باشگاهی فروشنده نیست اما تزریق 350 میلیون یورو به باشگاه فرانسوی امکان می دهد که جای دیگری سرمایه گذاری کرده، مشکلات مالی خود با یوفا را حل کرده و نشان دهد که درآمد این تیم صرفا از سوی اسپانسرهای نفتی نیست.

چنین شرایطی شاید پاری سن ژرمن را مجاب به فروش نیمار کند. در حال حاضر و با توجه به علاقه کیلیان امباپه به ماندن در فرانسه، انتقال او به مادرید ممکن نیست اما شاید راهی برای خرید نیمار وجود داشته باشد.


منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: