۰

فرمانده تیپ الکواسر به هلاکت رسید

توپخانه ارتش و مقاومت انصارالله مواضع مزدوران سعودی را در منطقه الصوح هدف قرار داده و تعدادی از آنان از جمله چند فرمانده میدانی را به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۱۸۱۵۰۷
۱۲:۰۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، خبر‌ها از محور غربی منطقه «السدیس» حاکیست، گروهی مشترک از نیرو‌های ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله عملیات گسترده و غافلگیرانه‌ای را علیه مزدوران سعودی انجام دادند و خسارت‌های سنگین جانی و مالی به آنان وارد کردند.

براساس این گزارش، گروهی از نیرو‌های یگان مهندسی رزمندگان یمنی در جریان یک عملیات دقیق موفق شدند کاروانی از فرماندهان مزدوران سعودی را در منطقه «مربع شجع» در کمین تله‌های انفجاری گرفتار کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، فرمانده تیپ «الکواسر» به همراه ۱۲ تن از همراهانش در جریان این کمین به هلاکت رسیدند؛ یگان موشکی انصارالله نیز تجمع مزدوران سعودی را در پایگاه نظامی «البقع» در شمال شرق استان صعده هدف قرار داد.

به گفته منابع میدانی، بیش از ۴۰ تن از مزدوران در جریان این حمله موشکی به هلاکت رسیدند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند؛ نیرو‌های یمنی با انجام عملیات‌های مستمر و غافلگیرانه درصدد هستند فشار را بر مزدوران سعودی در مناطق اشغالی شمال شرق استان صعده از جمله «الصوح و البقعم افزایش دهند تا راه برای بازپس گیری این نقاط باز شود.

تازه‌ترین خبر‌ها از تحولات میدانی استان نجران در جنوب عربستان حاکیست، یگان موشکی مقاومت انصارالله پس از دریافت اطلاعات دقیق مواضع نظامیان رژیم سعودی را با موشک بالستیک «زلزال ۱» در منطقه «الهجله» هدف قرار دادند.

در جریان این عملیات، خسارت‌های سنگینی به نظامیان سعودی وارد شده و ده‌ها تن از آنان کشته و زخمی شدند؛ یگان توپخانه انصارالله مواضع نظامیان سعودی را در منطقه «الضبعه» در هم کوبیدند و شماری از آنان را از پای درآوردند.

توپخانه انصارالله همچنین مواضع یگان مهندسی مزدوران چند ملیتی سعودی را در نزدیکی مناطق «المناره و مراش» و یگان موشکی نظامیان عربستانی را در منطقه «عاکفه» نشانه رفتند و خسارت‌های زیادی به تجهیزات نظامی آنان وارد کردند.
منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: