۰

بازنشر خبر مرگ مفتی سعودی کار دست مجری زن داد

الجزیره نوشت: خبرگزاری بلومبرگ آمریکا روز سه شنبه در گزارشی با اشاره به اهانت هایی که به یک مجری زن سعودی در پی بازنشر خبر جعلی مرگ مفتی این کشور در توییتر شد، گزارش داد: اتهام خائن در عربستان سعودی به کافر جدید تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۸۱۴۸۴
۱۰:۳۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، الجزیره نوشت: خبرگزاری بلومبرگ آمریکا روز سه شنبه در گزارشی با اشاره به اهانت هایی که به یک مجری زن سعودی در پی بازنشر خبر جعلی مرگ مفتی این کشور در توییتر شد، گزارش داد: اتهام خائن در عربستان سعودی به کافر جدید تبدیل شده است.

 «ویویان نایمر» خبرنگار این خبرگزاری می گوید:  خانم «منی ابوسلیمان» خبرنگار سعودی روی تخت خوابش در حال استراحت بود که توییتی به او رسید مبنی بر اینکه «مفتی عربستان فوت کرده است».

منی پس از آنکه یقین حاصل کرد که این پیام از سوی یک منبع رسمی فرستاده شده است، فورا اقدام به بازنشر آن در توییترش کرد که از سوی ۵۴۴ هزار نفر فالو می شود.

اما مشخص شد که ماجرای مرگ مفتی جعلی بوده است و همین موضوع منی را واداشت تا فورا توییت را حذف و عذرخواهی کند اما ماجرا از این به بعد شروع شد.

پس از بازنشر این توییت، حملات و اهانت های کاربران به خانم منی ابوسلیمان آغاز شد و توییت ها یکی پس از دیگری برای وی فرستاده شدند و او را با عبارتهایی نظیر «پست»، نجس»، «خائن» خطاب قرار دادند و  مزدور خواندند و خوستار لغو تابعیتش شدند.

خبرنگار بلومبرگ یادآور می شود: روشن است که اهانت هایی که منی ابوسلیمان دریافت کرد، شامل ویژگی کافی نمی شد.

وی با اشاره به تغییراتی که در دوران محمد بن سلمان ایجاد شده است، اضافه می کند: اکنون در عربستان کسانی که خائن خوانده می شوند، دشمن واقعی هستند نه کافران.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: