۰

برهم صالح خواستار حفظ قدس شد

رئیس جمهوری عراق ضمن استقبال از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار حفظ قدس اشغالی و مقدسات از هرگونه نقض شد.
کد خبر: ۱۸۱۳۷۰
۱۰:۵۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس جمهوری عراق ضمن استقبال از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار حفظ قدس اشغالی و مقدسات از هرگونه نقض شد.

دفتر رسانه‌ای برهم صالح، رئیس جمهوری عراق در بیانیه‌های اعلام کرد، وی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و هیئت همراه او در بغداد دیدار کرد و آخرین تحولات در جهان عرب و منطقه را مورد بررسی قرار داد.

به نقل از سومریه نیوز، صالح خواستار حفظ قدس شریف و مقدسات از هرگونه نقض شده و بر ضرورت به کارگیری تلاش‌ها جهت تحقق آمال و آرزوهای مردم فلسطین در برقراری صلح و ثبات و دستیابی آنها به حقوق مشورع خود تاکید کرد.

وی گفت، عراق همچنان در دفاع از فلسطین پیشرو بوده و آن را نخستین مساله در محافل بین‌المللی می‌داند و روابط تاریخی مشترکی میان دو ملت وجود دارد. این روابط در راستای مطالبات دو ملت، باید توسعه و ارتقا یافته و تعدادی از مسائل مهم جهت تقویت همکاری و هماهنگی در همه زمینه‌ها ضمن تضمین تحقق منافع مشترک مورد بررسی قرار بگیرد.

عباس هم ضمن تبریک به دولت و ملت عراق به مناسبت پیروزی بر داعش و آزادسازی شهرها، بار دیگر بر همبستگی ملت فلسطین با عراق در مقابله با تروریسم تاکید کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در یک سفر رسمی روز یکشنبه وارد بغداد شد.
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: