استقلال فردا به مصاف اکسین می‌رود

بازیکنان استقلال که در دیدار مقابل ذوب آهن به میدان نرفتند فردا در دیداری دوستانه مقابل اکسین به میدان می‌روند.
استقلال فردا به مصاف اکسین می‌رود
کد خبر: ۱۸۰۵۸۰
۰۸:۵۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، تیم فوتبال استقلال امروز در دیدار مقابل ذوب آهن به پیروزی 3 بر صفر رسید.

بر این اساس استقلالی‌های حاضر در میدان فردا ریکاوری می‌کنند و بازیکنان ذخیره هم فردا مقابل اکسین بازی خواهند کرد.

دیدار آبی‌پوشان پشت درهای بسته خواهد بود.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha