۰

خطر بیخ گوش پرسپولیس!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر اعضای تیم پرسپولیس حواسشان را جمع نکنند هرلحظه ممکن است از کورس بالای جدول عقب بمانند.
کد خبر: ۱۸۰۳۱۹
۰۹:۵۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، مرتضی فنونی زاده درخصوص عملکرد پرسپولیس در هفته‌های گذشته اظهار داشت: پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی را تقریباً پیدا کرده است. این تیم بعد از گذشت دو سال که از سوی فیفا محروم شده بود توانست بازیکن بگیرد تا حداقل نیمکت خوبی را داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تمام بازیکنانی که پرسپولیس گرفته است شاخص هستند. البته شناخت از ماریو بودیمیر کم است اما قطعاً توانایی‌هایش را در طول زمانی که برای پرسپولیس بازی می‌کند متوجه خواهیم شد.

وی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس باید بازی به بازی پیشرفت کنند. تازه واردها هم نیاز دارند تا خودشان را در تمرینات بطور ویژه‌تر آماده کنند تا هرچه زودتر به شرایط ایده آل در قالب ترکیب تیمی پرسپولیس برسند.

فنونی زاده درباره بازی‌های فشرده پرسپولیس در سه ماه آینده تصریح کرد: پرسپولیس نیمکت خیلی خوبی دارد. این تیم باید هر سه چهار روز یکبار بازی کند. اگر اینچنین بازیکنانی نداشت قطعاً به مشکل می‌خورد. برنامه ریزی لیگ به قدری فشرده است که امیدوارم آسیبی به بازیکنان وارد نکند. پرسپولیس باید از تمام بازیکنان خود استفاده کند تا آنها بتوانند همیشه در شرایط بازی کردن قرار بگیرند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: در فصل جاری مسابقات لیگ برتر تیم‌های مدعی قهرمانی بیشتر از همیشه هستند و سپاهان، استقلال، تراکتورسازی و حتی پدیده می‌توانند برای حریفان خود دردسرساز شوند. پرسپولیس باید حواسش را جمع کند که از کورس قهرمانی عقب نماند. وگرنه هت تریک قهرمانی اش سخت می‌شود.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: