۰

وضعیت فوتبالیست بحرینی نشانگر مظلومیت ملت بحرین است

شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین گفت: ملت بحرین از حکومت دیکتاتوری و حکم های خودسرانه رنج می برد و آنچه برای "حکیم العریبی" فوتبالیست بحرینی جریان دارد، نشانگر مظلومیت ملت بحرین است.
کد خبر: ۱۷۸۹۷۴
۱۴:۳۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین گفت: ملت بحرین از حکومت دیکتاتوری و حکم های خودسرانه رنج می برد و آنچه برای "حکیم العریبی" فوتبالیست بحرینی در جریان دارد، نشانگر مظلومیت ملت بحرین است.

وی اشاره کرد: صحنه احضار جوان بحرینی با غل و زنجیر تمامی جهان را لرزاند، اما حاکمان بحرین به این جنایت وقیحانه افتخار میکنند.

شیخ الدیهی تاکید کرد: جهان باید به مسئولیت اخلاقی و انسانی خود در پیگیری مسئله العریبی عمل کند و وی را از این وضعیت نجات دهد.

رژیم آل خلیفه از وضعیت جوان بحرینی خوشحال است

عضو ارشد وفاق اسلامی تصریح کرد: بیشتر دولت های جهان اگر یکی از افراد کشور خود را در این وضعیت ببینند تمام تلاش خود را برای نجات او انجام می دهند، امّا رژیم آل خلیفه مردم خود را به چشم دشمن نگاه می کند و برای انتقام گیری از آنان برنامه ریزی می کند و از این وضعیتی که برای جوان بحرینی به وجود آمده خوشحال می شود.

شیخ الدیهی اشاره کرد: در کشور و داخل زندان های بحرین بدترین شکل اهانت علیه مردان، زنان و کودکان صورت می گیرد و آنچه برای العریبی اتفاق افتاده نشانگر گستره آزار و اذّیت، ستم و تروریسم علیه ملت صلح جو است.

وی افزود: العریبی خلاصه جوانان بحرینی است و تمامی جوانان ما برای آینده برنامه دارند امّا رژیم برای نابودی جوانان و آینده آن ها شب و روز تلاش می کند.

 وضعیت فوتبالیست بحرینی نشانگر مظلومیت ملت بحرین است

العریبی فوتبالیست بحرینی است که توسط دادگاه آل خلیفه متهم به دست داشتن در حمله به یک پاسگاه نظامی است و به صورت غیابی به ۱۰ سال زندان محکوم شده است. العریبی به عنوان پناهنده سیاسی در استرالیا زندگی می‌کرد اما بعد از سفری که به تایلند داشت دستگیر شده و اکنون او از تایلند خواسته او را به بحرین تحویل ندهد زیرا نیروهای امنیتی بحرین او را به شدت شکنجه خواهند کرد.

رسانه ها تصاویر این فوتبالیست را در حالی که غل و زنجیر به پا دارد منتشر کرده اند.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: