۰

خشم سعودی‌ها از سخنان اخیر اردوغان درباره بن سلمان

اظهارات رئیس‌جمهور ترکیه درباره ولیعهد سعودی در پرونده خاشقجی با واکنش‌های تند شاهزادگان عربستانی مواجه شد به طوری که حتی هشتگ «اردوغان بی‌ادب» در فضای مجازی به راه افتاد.
کد خبر: ۱۷۸۹۴۳
۱۱:۴۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه القدس العربی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: اظهارات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، درباره نقش محمد بن سلمان ولیعهد عربستان درباره ترور جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی، با انتقاد شدید شاهزادگان و روزنامه‌نگاران سعودی مواجه شد.

شاهزاده عبدالرحمن بن مساعد، پسر عموی ولیعهد عربستان سعودی، هشتگ‌هایی از جمله «اردوغان بی‌ادب» در فضای مجازی ایجاد کرد. بن مساعد نوشت: اردوغان قبلا اعتبار داشت... عجیب است هر بار که (در رسانه ­‌ها) ظاهر می­‌شود فقط بر ناپدید شدن خاشقجی تاکید می­‌کند. معادله ساده است اردوغان بی‌ادب است.

در این هشتگ‌ها دشنام‌ها، اتهامات و توهین‌های زیادی به رئیس جمهوری ترکیه شده است که برخی دیگر از کاربران توئیتر آن را بی‌اساس می‌دانند که از جمله می‌توان به اتهاماتی، چون اجازه کشت حشیش و بی‌اخلاقی اشاره کرد.

برخی فعالان نیز در پاسخ به این هشتگ­‌ها با اشاره به اعتراف ولیعهد عربستان به جنایت ترور خاشقجی نوشتند برخی شاهزادگان و روزنامه‌نگاران در دفاع از جنایتکاران شرم نمی‌کنند.

شایان ذکر است، اردوغان گفته بود سخنان ولیعهد عربستان و وزیر امور خارجه این کشور درباره وجود همدست محلی در ترور خاشقجی دروغ محض است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: