۰

اقدام جالب رئیس دانشگاه فیصل پاکستان در اعتراض به ولنتاین

دکتر ظفر اقبال رندهاوا از روز ولنتاین به عنوان «واردات غربی» و «خلاف آموزه‌های اسلامی» یاد کرد و گفت: ما روز ۱۴ فوریه را به عنوان روز خواهران جشن گرفته و به دانشجویان دختر این دانشگاه روسری و چادر هدیه خواهیم داد.
کد خبر: ۱۷۶۷۸۵
۱۴:۱۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، دکتر ظفر اقبال رندهاوا از جشن‌های روز ولنتاین به عنوان «واردات غربی» و «خلاف آموزه‌های اسلامی» یاد کرد و گفت: ما روز ۱۴ فوریه را به عنوان روز خواهران جشن گرفته و به دانشجویان دختر این دانشگاه روسری و چادر هدیه خواهیم داد.

وی افزود: روز ولنتاین هیچ ارتباطی با فرهنگ ما ندارد و باید ممنوع شود، دشمن برای نابودی فرهنگ اسلامی در کشور فعالیت می کند و ما نمی‌گذاریم دشمن به اهداف خود برسد و البته افراد تاثیر گذار جامعه نیز باید برای جلوگیری از ورود فرهنگ غربی به صحنه بیایند.

وی در ادامه گفت: ما قصد داریم روز ولنتاین را به عنوان روز خواهران جشن گرفته و به خواهران چادر و هدیه های دیگر تقدیم کنیم و برای این کار خداپسندانه خیرین می توانند بیایند و به ما کمک کنند.

گفتنی است که مانند دیگر کشورهای اسلامی در پاکستان هم جشن گرفتن روز ولنتاین رسما ممنوع است، اما با این حال در جاهای مختلف این مراسم برگزار می شود.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: