۰
ادعای اسرائیل:

سفر ۳ هیات عراقی به تل آویو به هدف گفتگو درباره ایران و عادی سازی روابط

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد که در سال گذشته ۳ هیات عراقی متشکل از ۱۵ نفر به تل آویو سفر کردند و درباره مسائلی نظیر ایران و عادی سازی روابط با اسرائیل گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۷۶۳۲۹
۱۱:۰۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد که در سال گذشته ۳ هیات عراقی متشکل از ۱۵ نفر به تل آویو سفر کردند و درباره مسائلی نظیر ایران و عادی سازی روابط با اسرائیل گفتگو کردند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با طرح این ادعا در بیانیه ای مدعی شد: سفر سومین هیات عراقی به تل آویو چند هفته پیش صورت گرفت.

وزارت خارجه اسرائیل افزود: این هیات ها متشکل از شخصیت های سنی، شیعی و رهبران محلی تاثیرگذار در عراق بودند و در حاشیه سفر خود از موزه هولوکاست بازدید، و با برخی محافل دانشگاهی و مقامات اسرائیلی گفتگو کردند.

اسرائیل در ادامه آورد: امور خارجه اسرائیل از چنین طرح هایی حمایت می کند.

از سوی دیگر «ایدی کوهین» تحلیلگر و استاد دانشگاه اسرائیلی در توییتر مدعی شد:» دولت عراق این هیات ها را به تل آویو فرستاد تا با اسرائیل درباره خروج ایران از جنوب سوریه در ازای توقف بمباران خاک سوریه توسط اسرائل مذاکره کنند.

کوهین مدعی شد: این هیات ها همچنین درباره انحلال احزاب شیعی در عراق، سوریه، لبنان و کشورهای خلیج فارس و همچنین راههای عادی سازی روابط با اسرائیل گفتگو کردند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: