۰

درخواست پاپ از رهبران اروپا برای پذیرش مهاجران

رهبر کاتولیک های جهان از سران کشورهای اروپائی خواست تا نزاع درباره تعیین سرنوشت مهاجرانی که در ۲ کشتی در دریای مدیترانه سرگردان هستند را متوقف کنند.
کد خبر: ۱۷۶۳۱۲
۰۹:۲۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان روز یکشنبه از رهبران اتحادیه اروپا خواست تا نزاع بر سر تعیین سرنوشت ۴۹ مهاجری که در ۲ کشتی نجات در دریای مدیترانه سرگردان هستند را متوقف کرده و مکان امنی را برای پهلوگیری این کشتی‌ ها تعیین کنند.

رهبر کاتولیک های جهان در جریان سخنرانی خود در حضور هزاران نفر از مسیحیانی که در میدان «سنت پیتر» واقع در واتیکان جمع شده بودند، با انتقاد از رویکرد ۲ کشور ایتالیا و مالت در برخورد با بحران مهاجرت گفت: من از صمیم قلب از رهبران اروپا تقاضا دارم که همبستگی خود را با این مهاجران نشان دهند؛ مهاجرانی که به دنبال یک مکان امن هستند تا از کشتی پیاده شوند.

این درحالیست که بیش از ۲ هفته از بلاتکلیفی کشتی نجات «Sea-Watch۳» حامل ۳۲ مهاجر و کشتی «Sea-Eye» حامل ۱۷ مهاجر در دریای مدیترانه می‌گذرد.

این ۲ کشتی که هر دو متعلق به گروههای خیریۀ آلمانی هستند، هنوز نتوانسته‌ اند بندری را برای پیاده کردن مهاجران عمدتا آفریقایی بیابند.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: