۰

وقوع حمله تروریستی در فیلیپین

انفجاری در خارج از یک مرکز خرید در فیلیپین، دست کم دو کشته و 23 زخمی بر جای گذاشت؛ گفته می شود به دلیل احتمال وجود بمبی دیگر، پلیس این منطقه را کاملا تخلیه کرده است.
کد خبر: ۱۷۵۹۳۷
۱۳:۵۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، انفجاری در خارج از یک مرکز خرید در فیلیپین، دست کم دو کشته و 23 زخمی بر جای گذاشت؛ گفته می شود به دلیل احتمال وجود بمبی دیگر، پلیس این منطقه را کاملا تخلیه کرده است.

 «کریستوفر لی» سخنگوی پلیس شهر کوتاباتو در مصاحبه با سی ان ان گفت: انفجار مشکوکی امروز دوشنبه 31 دسامبر (10 دی)، با استفاده از مواد منفجره دست ساز، خارج از مرکز خریدی در شهر کوتاباتو واقع در جزیره «میندانائو» رخ داد. به گفته شاهدان پلیس به دلیل ترس از احتمال وجود بمب جاسازی شده دیگر، از مردم خواسته است تا این منطقه را ترک کنند.

شهردار کوتاباتو نیز در پیامی با محکوم کردن این انفجار، آن را اقدامی علیه بشریت خواند و از اینکه یک روز پیش از سال نو میلادی چنین اتفاقی رخ داده اظهار تاسف کرد. وی افزود، این فقط یک اقدام تروریستی نیست، بلکه یک اقدام علیه بشریت است.

به گفته سی ان ان، پلیس همچنان در حال تحقیق درباره این بمب گذاری است. هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این بمب گذاری را بر عهده نگرفته است.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: