آستان مقدس حسینی میلاد حضرت عیسی را تبریک گفت

نمایندگان آستان مقدس حسینی ضمن بازدید از یک کلیسا در بغداد، میلاد حضرت عیسی (ع) را تبریک گفتند.
آستان مقدس حسینی میلاد حضرت عیسی را تبریک گفت
کد خبر: ۱۷۵۷۱۶
۱۶:۱۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، جمعی از سوی آستان مقدس حسینی از کلیسای جرجیس بغداد بازدید و با فائز جریجیس مسؤل این کلیسا دیدار و گفت وگو کردند.

مسؤولان آستان مقدس حسینی میلاد حضرت عیسی (علیه السلام) را به اسقف کلیسا جرجیس و مسیحیان عراق تبریک گفتند.
حجت الاسلام شیخ خلیل العلیاوی از نمایندگان آستان مقدس حسینی در این دیدار بر ضرورت گسترش محبت، همبستگی، صلح و مبارزه با افراط گرایی و تروریسم تاکید کرد.

وی افزود: آیت الله سیستانی تاکید وافری بر حفظ وحدت بین اقشار و طوائف مختلف عراق دارد.
فائز جرجیس نیز در این دیدار از آستان مقدس حسینی و آیت الله سیستانی و مواضع تاریخی مرجعیت عالی عراق تقدیر و تشکر کرد.

مسؤول کلیسای جرجیس بغداد گفت: این نوع دیدارها نقطه آغازی برای افزایش ارتباطات با آستان مقدس حسینی، تلاش برای گسترش وحدت عراق، حفظ هویت ملی و امنیت است.
گفتنی است که کلیسای جرجیس بغداد در سال 1840 میلادی ساخته شده است.
منبع: RASA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha