۰

مذاکره برای اعزام زائران ایرانی به سوریه

رئیس سازمان حج و زیارت از انجام مذاکرات برای اعزام زائران به سوریه خبر داد و گفت: در کمتر از یک ماه دیگر تکلیف اعزام‌ها مشخص می‌شود.
کد خبر: ۱۷۵۵۸۸
۱۰:۴۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس سازمان حج و زیارت از انجام مذاکرات برای اعزام زائران به سوریه خبر داد و گفت: در کمتر از یک ماه دیگر تکلیف اعزام‌ها مشخص می‌شود.

علیرضا رشیدیان در مورد اعزام زائران به سوریه اظهار داشت: به منظور بررسی شرایط اعزام زائران به سوریه و زیارت حرم حضرت زینب (س) اقدامات مطالعاتی لازم انجام شده و همچنین هیات‌های کارشناسی در این رابطه تشکیل شده است.

وی گفت: شرایط امنیتی، اقامت، تردد ، تغذیه و تدارکات مورد نیاز زائران برای اعزام به سوریه بررسی می‌شود و در صورت مهیا بودن شرایط؛ اعزام زائران آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان حج در مورد زمان اعزام زائران به سوریه تاکید کرد: پس از اینکه تیم کارشناسی جمع‌بندی‌های لازم را انجام داد در کمتر از یک ماه آینده بنده به سوریه سفری خواهم داشت و بعد از آن در صورت مهیا بودن شرایط، اعزام زائران نیز آغاز می‌شود.

رشیدیان گفت: اگر به این نتیجه رسیدیم که شرایط برای اعزام زائران به سوریه مهیا است؛ در مورد چگونگی نحوه اعزام و ثبت نام متقاضیان تصمیم‌گیری می‌شود.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: