۰

نوجوان مسلمان برای نجات پیرمرد در آلمان جان باخت

صدها تن از مردم شهر هاونا در مراسم تشییع جنازه نوجوان مسلمانی که برای نجات یک پیرمرد بی خانمان از روی ریل های قطار در فرانکفورت جان خود را از دست داده بود شرکت کردند.
کد خبر: ۱۷۳۶۱۴
۱۱:۴۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، صدها نفر از مردم شهر هاناو در ایالت هسن در آلمان در تشییع جنازه یک نوجوان مسلمان 17 ساله و قهرمان که برای نجات یک پیرمرد بی خانمان از قطار عبوری جان خود را از داد گردهم آمدند.

اجدر سوزن، پدر این نوجوان مسلمان در مراسم تشییع او گفت: من یک مرد شناخته شده یا ثروتمند نیستم، اما این جمعیت امروز اینجا به خاطر شجاعت پسر من جمع شده اند.

مصطفی سوزن، که درحال تحصیل برای شغل تکنسین آزمایشگاه بود روز سه شنبه منتظر آمدن قطار در فرانکفورت بود که مشاهده می کند یک پیرمرد بی خانمان بر روی ریل های قطار افتاده است. سوزن و یک مرد ناشناس دیگر با هندی تبار به سرعت روی ریل های قطار می پرند تا پیرمرد بی خانمان را به سلامت از روی ریل های قطار بیرون بکشند. درحالی که مرد هندی به موقع خودش را از روی ریل های قطار بالا می کشد، سوزن ناموفق بوده و جان خود را از دست داد.

پدر گفت که پسرش «مثل یک فرشته بود» و جان خود را برای نجات دیگری داد. وی همچنین پلیس آلمان را که گفته بود پسرش قربانی یک مسابقه احمقانه برای پریدن روی ریل های قطار بوده، مورد انتقاد قرار داد.

مراسم تشییع جنازه در شهر هاناو، محل سکونت خانواده وی برگزار شده و بسیاری از ساکنان آلمانی و غیرمسلمان برای ادای احترام به این نوجوان قهرمان در مراسم تشییع او شرکت کردند. توماس مورلوک سرپرست شورای شهر در این مراسم اعلام کرد که نوجوان مسلمان به عنوان قهرمان هاناو و یک شهروند نمونه مورد تکریم قرار می گیرد.

 چندی پیش نیز یک جوان مسلمان دیگر در آلمان جان سالمند 91 ساله ای را که در یک حمله به روی ریل های قطار هل داده شده بود نجات داد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: