۰

افشاگری حشد شعبی درباره تحرکات نظامی آمریکا در مرزهای عراق و سوریه

یک فرمانده حشد شعبی از تحرکات نظامی تحریک آمیز آمریکا در مرزهای مشترک عراق و سوریه خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۵۶۸
۱۵:۰۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، قاسم مصلح فرمانده عملیات حشد شعبی در غرب استان الانبار عراق تاکید کرد نیروهای حشد شعبی در معرض اقدامات تحریک آمیز نظامیان آمریکایی قرار دارند، آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا فرودگاه شهید ابورضا البلداوی را به پایگاه خود در مرزهای عراق و سوریه تبدیل کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی حشد شعبی، مصلح افزود تلاش‌های توسعه‌طلبانه نظامیان آمریکایی در مرزهای عراق و سوریه و در مناطق غربی الانبار با ادعاهای آنها مبنی بر اینکه نقش آنها صرفا ارائه مشورت و آموزش است، تناقض دارد.

وی تاکید کرد حشد شعبی هرگز اجازه این گونه اقدامات تحریک آمیز را نخواهد داد و به نقش خود در حفظ پیروزی به دست آمده خواهد پرداخت که عراق را از نعمت امنیت با همکاری نیروهای امنیتی برخوردار کرد.

مصلح خاطر نشان کرد نیروهای حشد شعبی از طریق هماهنگی بالای خود با نیروهای امنیتی برای مقابله با هرگونه اقدام اضطراری کاملا آماده هستند.

این فرمانده حشد شعبی از هماهنگی و همکاری بالا با نیروهای امنیتی به منظور برقراری و فراگیر شدن امنیت و ثبات در این منطقه و جلوگیری از هرگونه رخنه تروریستی خبر داد و گفت ما به عنوان نیروهای ملی عراق، قدرت کافی برای دفاع از سرزمینمان و دفع هرگونه تجاوز تروریستی را داریم.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: