۰

پیدا شدن نه مهاجر ایرانی در ساحل انگلیس

مقامات بریتانیایی گزارش می دهند که نه مهاجر ایرانی را که توانسته بودند خود را به سواحل جنوب شرقی انگلیس برسانند، پیدا کرده اند.
کد خبر: ۱۷۳۵۶۴
۱۴:۵۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، مقامات بریتانیایی گزارش می دهند که نه مهاجر ایرانی را که توانسته بودند خود را به سواحل جنوب شرقی انگلیس برسانند، پیدا کرده اند.

به گفته مقامات محلی این گروه از مهاجران روز یک شنبه با قایق درب و داغانی که بسیار بیشتر از گنجایش آن مسافر داشت و در آستانه غرق شدن بود، خود را به ساحل فولک استون نزدیک شهر کوچک دوور رسانده اند. به گزارش بی بی سی یکی از اهالی بومی دوور این گروه را در حالی که خود را به صخره ها گرفته بودند، پیدا کرده است. گفته می شود این گروه به مقامات مهاجرتی سپرده شده اند تا روال قانونی مهاجرت را طی کنند.

ماموران مرزی گزارش می دهند که در سال های اخیر اتفاقات مشابه دیگری برای مهاجران ایرانی در سواحل دوور رخ داده است. چهارشنبه گذشته گارد ساحلی در گزارش های پشت سر هم اعلام کرد که توانسته سه قایق با بیش از بیست مهاجر ایرانی را توقیف کند که در میان سرنشینان قایق یک زن و یک نوزاد هم دیده می شد. سه شنبه گذشته نیز پلیس یک قایق ماهیگیری را که مسافرانش چهارده مرد و سه نوجوان ایرانی بودند، مجبور به توقف در بندر دوور کرده بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: