۰

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در ارومیه

این سارقان دست و پا و دهن نگهبان بازار را بسته و پس از شکستن درب مغازه طلا فروشی، این میزان طلا به ارزش 30 میلیارد ریال را سرقت کرده بودند.
کد خبر: ۱۷۳۴۹۱
۱۴:۰۷ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در ساعت سه بامداد 16 آبان ماه جاری سارقان در بازار سنتی طلافروشی خیابان امام خمینی (ره) مقدار هشت کیلو و 200 گرم طلا را به سرقت برده بودند، گفت: این افراد مسلح در 24 ساعت گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ناصر اصلانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سارقان دست و پا و دهن نگهبان بازار را بسته و پس از شکستن درب مغازه طلا فروشی، این میزان طلا به ارزش 30 میلیارد ریال را سرقت کرده بودند.

وی ادامه داد: ماموران با استفاده از تجهیزات و با روش های علمی و آزمایشی توانستند ابتدا 2 نفر از سارقان را شناسایی کنند و این 2 نفر پس از دستگیری به همدستی با 6 نفر دیگر اعتراف کردند.

سردار اصلانی افزود: هر هشت نفر سارقان دستگیر شدند و در تحقیقات بعدی مشخص شد که سه نفر از متهمان، سارقان اصلی و چهار نفر دیگر در نگهداری طلاها مشارکت داشتند.

وی اضافه کرد: هفت نفر از سارقان مرد و یک نفر دیگر که در امر نگهداری از طلاهای سرقتی مشارکت کرده بود، زن است.

سردار اصلانی افزود: از سارقان 2 قبضه سلاح جنگی از جمله یک قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری با 160 فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: