۰

نجات ۴۱ کوهنورد توسط سپاه و هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیستون از نجات جان ۴۱ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کوه «پراو» توسط سپاه پاسداران و گروه امداد کوهستان هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۹۷۴
۰۸:۵۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیستون از نجات جان ۴۱ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کوه «پراو» توسط سپاه پاسداران و گروه امداد کوهستان هلال احمر خبر داد.

ادریس مرادی گفت: امشب ساعت ۱۸ تعدادی از کوهنوردان در کوه «پراو» به دلیل تاریکی هوا مسیر بازگشت را گم کردند، همچنین حال جسمی یکی از کوهنوردان مساعد نبود که این مسئله از طریق مرکز EOC استان به گروه واکنش سریع جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات ارائه شده، گروه امداد کوهستان به منطقه «کانی دوزرده» اعزام شدند تا اقدامات تأمینی را انجام و کوهنوردی که دچار افت فشار شده بود را به پایین کوه منتقل نمایند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیستون افزود: پیش از رسیدن نیرو‌های امدادی هلال احمر، امدادگرانی از سپاه پاسداران به کمک کوهنوردان رفته بودند و کوهنورد را که دچار مشکل شده بود به دامنه کوه و به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده بودند.

مرادی افزود: کوهنوردان جمعا ۴۱ نفر بودند که از این تعداد ۲۲ نفر از شهرستان گناوه، ۱۶ نفر از جوانرود و روانسر و ۳ نفر از کرمانشاه بودند که با کمک نیرو‌های امداد سپاه پاسداران و هلال احمر شهرستان بیستون به محل امن منتقل شدند.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: