۰

بازداشت ۳ عامل انتحاری که قصد حمله به عزاداران حسینی را داشتند

منابع امنیتی عراقی از بازداشت سه عامل انتحاری که قصد حمله به مجالس عزاداری امام حسین(ع) در الدجیل در جنوب تکریت را داشتند، خبر دادند.
کد خبر: ۱۶۹۸۳۶
۱۴:۱۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، منابع امنیتی عراقی از بازداشت سه عامل انتحاری که قصد حمله به مجالس عزاداری امام حسین(ع) در الدجیل در جنوب تکریت را داشتند، خبر دادند.

یک منبع امنیتی در اداره استخبارات الدجیل در استان صلاح الدین عراق از بازداشت سه عامل انتحاری که قصد هدف قرار دادن مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در شهری در جنوب تکریت را داشتند، خبر داد.

این منبع بیان کرد: دستگاههای امنیتی در شهر الدجیل در جنوب تکریت در استان صلاح الدین سه عامل انتحاری را که کمربند انفجاری بر تن داشتند در منزلی در کوی العسکری در الدجیل بازداشت کردند. این افراد قصد حمله به مجالس عزاداری حسینی(ع) در این شهر را داشتند.

منبع امنیتی عراقی افزود: اطلاعات دقیقی به دست آمد که از حضور سه عامل انتحاری که کمربند انفجاری و نیز سلاح سبک در اختیار دارند و قصد دارند که مجالس عزاداری امام حسین(ع) را در شهر الدجیل در ماه محرم الحرام هدف قرار دهند، حکایت داشت. عملیات بازداشت با دستور مستقیم فرماندهی کل و همکاری مشترک با بخش مبارزه با تروریسم و پلیس محلی شهر الدجیل صورت گرفت و هنوز روند تحقیقات در جریان است و تاکنون تروریستهای اعترافات خطرناکی داشته اند.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: