۰

تروریست ها پنج اردوگاه در شمال حلب برپا کردند

گروه تروریستی 'جیش الاسلام' پس از خروج از غوطه شرقی ریف دمشق که بر اساس توافق با دولت سوریه و با میانجیگری روسیه انجام شد، در شمال استان حلب پنج اردوگاه نظامی ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۶۸۶۲۳
۱۱:۵۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، گروه تروریستی 'جیش الاسلام' پس از خروج از غوطه شرقی ریف دمشق که بر اساس توافق با دولت سوریه و با میانجیگری روسیه انجام شد، در شمال استان حلب پنج اردوگاه نظامی ایجاد کرد.

این گروه تروریستی روز دوشنبه در بیانیه ای که در صفحه های رسمی خود در شبکه های اجتماعی منتشر شد اعلام کرد: این اردوگاه ها در حد فاصل شهر الباب تا منطقه عفرین قرار دارند.
بر اساس اعلام جیش الاسلام، تشکیل یک پادگان فوری برای ارکان این گروه نخستین گام بود و پس از جمع آوری نیروهای خود از غوطه شرقی، برنامه های مرحله جدید را از آنجا اعلام می کند.
یکی از این پادگان ها در منطقه عفرین قرار دارد که مخصوص تروریست های خارج شده از مناطق جنوبی دمشق است.

سومین پادگان متعلق به تیپ اول است که در آن میدان های آموزشی وجود دارد و دو پادگان دیگر نیز به تیپ دوم و سوم و تیپ پشتیبانی اختصاص یافته است.

گروه تروریستی جیش الاسلام در این بیانیه به برنامه و راهبرد نظامی آینده خود اشاره ای نکرد.
در روزهای گذشته به صورت مکرر تصاویر فرماندهان جیش الاسلام در نشست با فرماندهان گروه تروریستی ارتش آزاد در مناطق شمالی استان حلب مشاهده شده است.

برخی منابع آگاه اعلام کردند که جیش الاسلام هم اکنون تحت نام 'تیپ المعتصم' وابسته به گروه تروریستی ارتش آزاد مورد حمایت ترکیه فعالیت می کند.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: