۰

امارات از مواضع ضد سوری عقب نشینی می کند

امارات با عقب نشینی دیگری از مواضع خود نسبت به دولت سوریه، از اعطای روادید گردشگری مشروط به سوری ها پس از اعلام خبر بازگشایی قریب الوقوع سفارت خود در دمشق خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۸۶۱
۱۲:۴۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، امارات با عقب نشینی دیگری از مواضع خود نسبت به دولت سوریه، از اعطای روادید گردشگری مشروط به سوری ها پس از اعلام خبر بازگشایی قریب الوقوع سفارت خود در دمشق خبر داد.

 یکی از آژانس های مسافرتی در امارت 'عجمان' در امارات، از آغاز اعطای روادید گردشگری چهار روزه به شهروندان سوریه خبر داد.
آژانس مسافرتی مذکور با اعلام خبر آغاز صدور روادید گردشگری برای اتباع سوریه و فلسطین مقیم این کشور، این امر را برای زنان سوری بدون شرط اما برای مردان مشروط به سن بالای 45 سال و یا زیر 11 سال کرده است .
یکی از کارمندان این آژانس مسافرتی گفت: اتباع سوریه که دارای شروط سنی روادید گردشگری نیستند، می توانند از طریق خویشاوند درجه دو خود که مقیم امارات هستند، با تهیه ضمانتنامه هایی اقدام کنند.
دولت امارات با عقب نشینی از مواضع پیشین خود در قبال دولت سوریه و حمایت از تروریست ها در جنگ 7 ساله این کشور، چندی پیش با اعلام اینکه به زودی سفارت خود در دمشق را بازگشایی می کند، در ژوئیه 2018 خرداد گذشته به برخی اتباع خارجی غیر قانونی مقیم امارات از جمله سوری ها به منظور بهبود شرایط زندگی آنها، مجوز اقامت یک ساله داد .
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: