۰

سومین قاضی آمریکایی احکام مهاجرتی ترامپ را به چالش کشید

رسانه ها اعلام کردند که در آمریکا یک قاضی ایالتی دیگر احکام مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور را زیر سوال برده و آن را برخلاف قانون عنوان کرده است.
کد خبر: ۱۶۷۷۷۱
۰۹:۳۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، قاضی ارشد منطقه واشنگتن دی سی، سومین قاضی آمریکایی می‌باشد که احکام مهاجرتی ترامپ را زیر سوال برده و آن را غیرقانونی عنوان کرده است.

در گزارش اسپوتنیک گفته شده قاضی «بیتس» در منطقه واشنگتن دی سی، اقدام دونالد ترامپ در ارتباط با لغو قانونی را که به مهاجرانی که در دوران کودکی به آمریکا وارد شده بودند، اجازه اقامت می‌داد، زیر سوال برده و چنین اقدامی را بر خلاف قانون عنوان کرده است.

قاضی مذکور مدارکی ۲۵ صفحه‌ای را منتشر نموده و براساس آن بر غیرقانونی بودن اقدام ترامپ تاکید کرده و گفته است با اجرا شدن دستور ترامپ در خصوص لغو مجوز اقامت مهاجرانی که از سن کودکی وارد آمریکا شده‎‌اند، حداقل ۸۰۰ هزار نفر موقعیت قانونی خود را از دست خواهند داد و به عنوان مهاجران غیرقانونی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

در گزارش قاضی مذکور گفته شده دستور ترامپ «خودسرانه و فریبنده» بوده است و او نتوانسته توجیهات قانونی پیرامون این اقدام خود بیان کند.

پیش از قاضی واشنگتن، یک قاضی دیگر در ایالت کالیفرنیا و یک قاضی فدرال در دادگاه بروکلین احکام مهاجرتی ترامپ را به چالش کشیده و خواستار لغو دستورات مهاجرتی ترامپ شده بودند.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: