۰

فرار برنده المپیاد عربستانی از شرکت کننده اسرائیلی و ایستادن در کنار برنده ایرانی

یک ویدئو که در تویتر منتشر شده نشان میدهد که در هنگام توزیع جوایز المپیاد شیمی در جمهوری چک و اسلواکی، برنده عرستانی از ایستادن در کنار شرکت کننده ای از رژیم صهیونیستی دور می شود و در کنار برنده ایرانی قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۶۷۳۰۹
۰۹:۰۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، یک ویدئو که در تویتر منتشر شده نشان میدهد که در هنگام توزیع جوایز المپیاد شیمی در جمهوری چک و اسلواکی، برنده عرستانی از ایستادن در کنار شرکت کننده ای از رژیم صهیونیستی دور می شود و در کنار برنده ایرانی قرار می گیرد.

«بدرالملحم» برنده عربستان مدال نقره در مسابقات المپیاد دانش آموزی چک و اسلواکی وقتی خود را در کنار شرکت کننده ای از رژیم صهیونیستی می بیند، به همراه پرچم این کشور از او فرار می کند و در کنار شرکت کننده ایرانی قرار می گیرد.

این موضوع واکنش های متفاوتی را در بین کاربران سعودی به همراه داشت؛ یکی از کاربران در این باره نوشت: رفت در کنار ایران همسایه ایستاد، این حرکت از سوی الملحم حرکتی زیباست.

یک کاربر دیگر نوشت: آفرین برتو و علم تو که اسلام و مسلمانان از آن سود می برند.

سایت ارم نیوز وابسته به امارات متحده عربی به شیوه ای مغرضانه درباره این اقدام نوشته است: بدر بن ملحم برنده مدال نقره المپیاد دانش آموزی از ایستادن در کنار پرچم اسرائیل فرار می کند و در دام دیگری که همان ایستادن در کنار پرچم ایران است، گیر می افتد.


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: