۰

سعد الحریری و ولید جنبلاط به دنبال ائتلاف برای انتخابات آینده

رئیس حزب‌ سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان با نخست‌وزیر این کشور (رئیس جریان المستقبل) دیدار کرد و گمانه‌ها از قصد ائتلاف این دو برای انتخابات پارلمانی آینده خبر می‌دهند.
کد خبر: ۱۵۸۱۷۱
۱۵:۱۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، در میان مشغله‌های داخلی لبنان در رابطه با تحولات منطقه‌ای، نشانه‌های ائتلاف‌های انتخاباتی کم‌کم نمایان می‌شود و در همین راستا «ولید جنبلاط» رئیس حزب سوسیالیست ترقی‌خواه به دیدن «سعد الحریری» نخست‌وزیر رفت.

بر اساس گزارش «اذاعه النور» لبنان؛ جنبلاط پس از دیدار با الحریری بر ضرورت حفظ ثبات داخلی تأکید کرد و گفت: درست است که ما با هم اختلاف داریم اما در نهایت این «ثبات» است که باید باقی بماند.

سعد الحریری هم تصریح کرد: جریان المستقبل، مسیرش را با جنبلاط تکمیل خواهد کرد زیرا روابط سیاسی و مهم‌تر از آن روابط خانوادگی میان ما «تاریخی» است .

الحریری در ادامه گفت، این مسیری است که «رفیق الحریری» (پدرش و نخست‌وزیر سابق لبنان) آن را آغاز کرده و وی با ولید جنبلاط و پسر او «تیمور جنبلاط» تکمیل خواهد کرد.

پیش از این ائتلاف حزب‌الله و جنبش «امل» در تمام حوزه‌های انتخاباتی قطعی شده بود. قرار است انتخابات لبنان بر اساس قانون «تناسبی» در 16 اردیبهشت‌ماه برگزار شود.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: