۰

حملات خمپاره ای به فرودگاه دمشق

حملات خمپاره ای تروریستها به فرودگاه دمشق، درگیری های شدید میان کردها و ارتش ترکیه در شمال عفرین و تسلط ارتش سوریه و متحدانش بر مناطق جدید در حومه حلب از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
کد خبر: ۱۵۷۲۸۶
۱۶:۱۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، حملات خمپاره ای تروریستها به فرودگاه دمشق، درگیری های شدید میان کردها و ارتش ترکیه در شمال عفرین و تسلط ارتش سوریه و متحدانش بر مناطق جدید در حومه حلب از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

 الاعلام الحربی المرکزی اعلام کرد: ارتش سوریه و متحدانش به عملیات در حومه جنوبی حلب ضد تروریستهای جبهه النصره ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای ارتش سوریه و متحدانش در ادامه پیشروی های خود ضد تروریستهای جبهه النصره و همپیمانان آنها در حومه جنوبی حلب بر روستاهای الملاحمه و عطشانه شرقی مسلط شدند.

خبر دیگر اینکه منابع سوری از شلیک چند گلوله خمپاره از سوی تروریستها به اطراف فرودگاه بین المللی دمشق خبر دادند. این گلوله ها از غوطه شرقی دمشق شلیک شدند.

از سوی دیگر درگیری های شدیدی میان کردها و ارتش ترکیه و گروههای مسلح مورد حمایت آن در اطراف روستاهای قورنه عبودان و شیخ خورز در مرز سوریه و ترکیه در شمال شهر عفرین در حومه شمال غربی حلب در جریان است.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: