۰

داعش جوانان تحت تسلط خود را بازداشت می کند

گروه تروریستی داعش دهها جوانی را که قصد خروج از محله های تحت تسلط خود در جنوب دمشق را داشتند، بازداشت کرد.
کد خبر: ۱۵۷۱۵۳
۰۹:۱۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، گردان امنیتی تروریستی داعش دهها جوان را در محله های حجرالاسود و العسالی در جنوب پایتخت سوریه که قصد خروج از این مناطق را داشتند، دستگیر کرد.

برخی از این جوانان از نیروهای داعش بودند که با یکی از واسطه ها برای خروج از منطقه و انتقال به مناطق تحت تسلط ارتش سوریه هماهنگی کرده بودند که توسط این گروه تروریستی بازداشت شدند.
همچنین روز گذشته پس از کشته شدن 'ابوالعباس السامرایی' نماینده 'ابوبکر البغدادی' در سوریه، اختلافات میان اعضای گروه تروریستی تکفیری 'داعش' در شهرک 'الشعفه' در استان دیرالزور به وجود آمده است.

این اختلافات تا مرز درگیری مسلحانه میان عناصر تروریستی در شهرک الشعفه که هم اکنون مرکز اصلی داعش در این منطقه به شمار می رود، رسیده است.
این اختلافات و درگیری ها میان گروه های ازبکی، مراکشی، چینی و فلیپینی گروه تروریستی داعش با عناصر سوری و عراقی در جریان است.

رسانه های سوری دلیل اصلی این اختلافات را هلاکت ابوالعباس السامرایی نماینده ابوبکر البغدادی، 'ابوالقعقاع الازبکی' مسئول عملیات خارجی و 'عبدالله التاجیکستانی' از مسئولان 'تیپ الکواسر' گروه تروریستی داعش می دانند.

این افراد حدود یک هفته قبل در حمله هوایی به نشست آنها با مسئولان ازبکی و تاجیکی گروه تروریستی داعش در شهرک 'هجین' در جنوب شرق استان دیرالزور کشته شدند.
سوریه حدود هفت سال است با حضور گروه های مسلح و تروریستی همچون داعش و جبهه النصره که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند، با بحران روبه رو است.

با شکست داعش در سوریه در ماه های اخیر و همچنین با پیشروی ارتش این کشور و نیروهای مقاومت اسلامی، سوریه پس از سال ها پایداری در آستانه دفع پدیده تروریسم قرار دارد.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: