۰

اسکان اضطراری ۱۱ هزار نفر در ۲۱ استان

سازمان مدیریت بحران کشور از بهره مندی 11 هزار نفر در 21 استان کشور از اسکان اضطراری در پی وقوع برف و کولاک شدید در روزهای گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۰۷۵
۰۹:۰۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، سازمان مدیریت بحران کشور از بهره مندی 11 هزار نفر در 21 استان کشور از اسکان اضطراری در پی وقوع برف و کولاک شدید در روزهای گذشته خبر داد.

در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهار محال و بختاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، قم، همدان و مرکزی در روزهای 5 تا 8 بهمن عملیات امداد و نجات در 149 محور، شهر و روستا صورت گرفته و به نزدیک به 40 هزار نفر امدادرسانی شده است.

در این چهار روز 44 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 159 نفر به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

852 تیم و در مجموع 2385 نفر عملیات‌های امدادرسانی را برعهده داشتند و با تلاش آن‌ها، نزدیک به دو هزار خودرو از برف رهایی یافتند.

در روزهای گذشته 16 هزار تخته پتو، 24 هزار بطری آب معدنی و ده‌ها هزار قوطی کنسروجات، قرص نان و بسته بیسکوییت میان در راه‌ماندگان توزیع شده است.

بارش سنگین و کم‌سابقه برف در روزهای گذشته، مشکلاتی را برای شهروندان بسیاری از استان‌های کشور به وجود آورده است.

اکنون تردد در برخی از محورها از جمله مناطق کوهستانی و گردنه های برف گیر تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و از شهروندان خواسته شده است از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: