۰

رهبر گروه انصارالله یمن به دولت سعودی هشدار داد

رهبر گروه انصارالله یمن، به دولت سعودی هشدار داد: در چند روز آینده شما را غافلگیر خواهیم کرد وخواهید فهمید که ما به قولی که می دهیم عمل خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۵۶۸۱۹
۱۳:۴۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، رهبر گروه انصارالله یمن، به دولت سعودی هشدار داد: در چند روز آینده شما را غافلگیر خواهیم کرد وخواهید فهمید که ما به قولی که می دهیم عمل خواهیم کرد.

عبدالملک الحوثی در صفحه توئیتر خود خطاب به مقامات سعودی نوشت: همان طور که روزهای گذشته وعده داده بودیم محل استقرار مزدوران متجاوز را در تعز با موشک هدف قرار دادیم، تا چند روز آینده هم غافلگیرتان خواهیم کرد وخواهید فهمید که به وعده هایمان عمل می کنیم وانتقام از شما را فراموش نکرده ایم.

وی افزود: آنان ما را رافضی می خوانند زیرا از 1400 سال گذشته تا کنون با سلطه باطل مخالفت کرده ایم. امروز هم تاکید می کنیم که با سلطه استکبار و مزدوران استکبار یعنی وهابی های آل سعود و صهیونیست ها مخالفیم .
عربستان از سال 2015 میلادی با تشکیل ائتلاف عربی به یمن حمله کرد، تا عبد ربه منصور هادی را که از مقام ریاست جمهوری استعفا داده و به عربستان گریخته بود، به حاکمیت بازگرداند، اما با مقاومت و ایستادگی مردم یمن هنوز هم به اهداف خود نرسیده است.
حملات ائتلاف عربی به یمن بیش از 8 هزار و 750 کشته و 51 هزار زخمی برجای گذاشته و موجب آوارگی و قحطی و گرسنگی مردم این کشور شده است.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: