۰

تشکر رییس جمهور در پی پایان داعش

رئیس‌جمهور پایان داعش را به همه رزمندگان اسلام، دیپلمات های کشور ،دولت و ملت رهبری انقلاب، نیروهای مسلح ایران ،عراق و سوریه تبریک گفت.
کد خبر: ۱۵۲۷۹۰
۱۱:۵۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، حجت الاسلام والمسلمین روحانی که در پنجمین کنگره خانه کشاورز سخن می گفت، تصریح کرد: از همه رزمندگان اسلام، دیپلمات های کشور، دولت ، ملت ،رهبری انقلاب، نیروهای مسلح ایران، عراق و سوریه به خاطر پایان گروهی که جز شر ، نکبت و ویرانی چیزی به همراه نداشت، تشکر می کنم؛ گروهک تروریستی که توسط قدرتهای بزرگ و کشورهای مرتجع منطقه ایجاد و ارتزاق شد.

وی همچنین در بخش اول صحبت‌های خود با بیان اینکه دولت تمام قدرتش به خاطر نمایندگی از طرف مردم بوده و منتخب آنها است تاکید کرد: با رای مردم است که دولت مسئولیت می پذیرد وهیچگاه بین مردم و دولت فاصله‌ای وجود نداشته و ندارد.

وی تاکید کرد: هر آنچه انجام می‌دهیم با پول و کمک شما مردم است. خزانه متعلق به مردم است و دولت تنها با نمایندگی از سوی مردم تلاش و کوشش خود را در راستای ایفای مسئولیت‌هایش انجام می دهد.

روحانی با آرزوی تعمیق مهربانی ها و برادری ها در کشور اظهار امیدواری کرد که در این صورت غمی که براثر وقوع زلزله بر مردم بخشهایی از استان کرمانشاه وارد شده تا حدی رفع شود.
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: