۰

دستگیری باند حرفه‌ای و سابقه دار سارقان طلا و کیف

رئیس پلیس پایتخت صبح امروز از دستگیری اعضای باند ۸ نفره سارقان طلا کیف خبر داد و گفت: اعضای این باند دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و شرارت هستند.
کد خبر: ۱۵۰۴۲۷
۰۹:۵۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، سردار حسین رحیمی بیان داشت: در پی وقوع سرقت های به عنف طلا کیفی در سطح شهر تهران و بازار زرگران به شیوه زورگیری و ضرب و جرح مالباختگان موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شد افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سارقان زورگیر، خریداران و فروشندگان طل و مسکوکات را که از شهر های مختلف کشور به بازار تهران مراجعه و طلاها و سنگ های قیمتی خود را با کیف جابجا می کردند راشناسایی و آنان را تعقیب و در یک فرصت مناسب با توسل به زور و بعضا مجروح نمودن آنها اقدام به سرقت کیف حاوی طلاجات آنها می کردند.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: با پایش های تخصصی صورت گرفته مشخص شد تعدادی از سارقان حرفه ای سابقه دار پس از رهایی از زندان به سرکردگی فردی به نام غلام – ش اقدام به تشکیل باند کرده و علاوه بر سرقت های طلا کیفی به صورت گسترده اقدام به سرقت دلار و ارز خارجی هم می کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با اقدامات اطلاعاتی و تلاش های صورت گرفته 8 نفر اعضا این باند دستگیر شدند بیان داشت: افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و شرارت هستند.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: