۰

ماجرای آموزش ۶ ماهه اشرار برای ورود به کشور

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، گفت: با توجه به اینکه تنوع مأموریت‌‌های پلیس زیاد است و ۱۲۰ نوع مأموریت اصلی دارد، بنابراین نیروی انتظامی متفاوت از همه سازمان‌ها و نهادها دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۵۰۲۹۹
۱۳:۵۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، سردار حسین رحیمی در مراسم نشست شهردار تهران با فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ که با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، روز نیروی انتظامی به هفته نیروی انتظامی تبدیل شد و این موضوع به دلیل مأموریت‌های متنوع پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه نیروی انتظامی 120 نوع مأموریت اصلی دارد، بیان داشت: تکثر مأموریت‌های نیروی انتظامی موجب شده است که از این بابت متفاوت باشد.

وی به بخشی از مأموریت‌های نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: محافظت از مرزها،‌صدور گواهینامه، صدور گذرنامه، انجام اقدامات وظیفه عمومی تا برخورد با مخلان نظم و اشرار و قاچاقچیان موجب ایجاد حجم عظیمی از مأموریت‌ها در نیروی انتظامی شده است.

سردار رحیمی بیان داشت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای پر آشوب واقع شده است، ولی با تحرکات دشمن شاهد ایجاد امنیت در کشور هستیم و دشمنان در این حوزه همواره ناکام و ناموفق بودند.

وی به عملیات‌هایی که با یکی از اشرار در سیستان و بلوچستان توسط نیروی انتظامی انجام شده بود، اشاره کرد و گفت: سال گذشته که بنده توفیق خدمت در سیستان و بلوچستان را داشتم خبری داشتم که گروهی از اشرار قصد ورود به کشور را دارند و ما در مسیر آنها کمین‌هایی گذاشتیم، این عملیات در ماه مبارک رمضان انجام شده بود و نیروهای ما توانستند در آغازین لحظات ورود به کشور 5 نفر از آنان را به هلاکت برسانند و یکی از افرادی که دستگیر شده بود، اعلام می‌کرد ما 6 ماه دوره آموزشی برای ورود به کشور را گذرانده بودیم و در اختیار این اشرار کلی تجهیزات و مهمات بود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ بیان داشت:‌علیرغم اقداماتی که برای برهم زدن امنیت در کشور ما می‌شود این اقتدار پلیس ماست که در طول روز هزاران جرم را کشف می‌کنند و پلیس به آن توانمندی و اشراف رسیده است.

سردار رحیمی بیان داشت: در آغاز مدارس و اول مهر شاهد اقدامات خوب پلیس با همکاری شهرداری بودیم در دهه اول محرم نیز بیش از 11 هزار حسینیه، مسجد و دستجات حضور داشتند که در این خصوص نیز تهدیدهای جدی شده بودیم ولی خوشبختانه اتفاق خاصی صورت نگرفت و در 5 هزار دستجات عوامل نیروی انتظامی مستقیماً حضور داشتند و نیروهای انتظامی به دلیل حضور مستقلی که داشت فضا و عرصه را برای مخلان نظم جامعه تنگ کرده بود.

وی بیان داشت:‌ تهران پیشانی نظام است و پلیس تهران نیز به عنوان پیشانی پلیس کشور مطرح می‌شود و این توانمندی را دارد که در کوچک‌ترین زمان ممکن نسبت به برخورد با مجرمین اقدام کند.

سردار رحیمی بیان داشت: ما به آحاد مردم اعلام می‌کنیم که خدمتگزار آنها هستیم و پلیس همراه و یاور تمام دستگاه‌هایی است که فعالیت‌های مختلف فرهنگی،‌اجتماعی، عمرانی و یا تجاری انجام می‌دهند.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: